بخوبی آینده را می بینم.اوه بله یک تریدر موفق شده ام!

باور کنید یا نه , این حقیقت دارد که میگویند….”تصویر سازی از آینده بشکلی که میخواھید, در واقع
ساختن آن را میسر میکند”. با اینکه صدھا بار شنیده بودم, باز ھم از شکاکان این نوع نگرش بودم. و برایم منطقی بنظر نمی رسید.”جدی نمیگویید!! … در جای ساکتی بنشینم و آرزوکنم , امیدوار باشم , دعا کنم و تمام رویاھایم به حقیقت بپیوندد؟؟ گمان نمی کنم ” .این چیزی بود که یک ریاضی دان (دانشگاه سینسیناتی , سال ١٩٧٣ ,لیسانسه ریاضیات) به من گفت.
سپس من با شخصی آشنا شدم که مربی ضمیر ناخود آگاه( که بعدھا با او ازدواج کردم) بود و او مرا سر جای خود نشاند و گفت که افکار ھمه چیز است.بسیار خب, چه جور چیزھایی؟
من “کرسکین” و اشخاص دیگری را دیده ام که با کمک فکر خود یک قاشق را خم میکرد. منظور او این بود؟!!
بجای آنکه تمامی کلمات او (ھمسرم) را برای شما نقل کنم…( البته بعید میدانم که بخوبی بخاطر بیاورم زیرا که بجای گوش دادن , غرق در عشق بودم) خلاصه ای از آن را ھمانند کپسول به شما ارائه می کنم.
بر طبق گفته ھای او… چشمه ای از ھشیاری در مغز قرار دارد که میتوان با اتصال به آن, افکار را جھت داد. شما میتوانید بنحوی این ھشیاری را مھار کرده و به آرزوھای خود برسید.
این با مفھوم زمان در ھم می آمیزد, ھمانطور که میدانیم ,زمان خطی نیست. ما میتوانیم از ھم اکنون در آینده تاثیر بگذاریم. البته بکمک ھشیاری فراگیر. این تمام چیزی است که میتوانم به شما بگویم.

مطمئن نیستم که تمامی این جملات را بخوبی فھمیده باشم. اما چیزی که فھمیده ام این است….
اگر شما افکار خود را بسمت امواج الفا در مغز ھدایت کنید, و از خود بپرسید( یا از کسی بخواھید که از شما سوال کند, “دوست دارید که در آینده چه چیز رخ بدھد؟ “و بگویید ” : یک تریدر موفق شده ام …. “شما بسمت آن تصویری که در ذھن خودساخته اید به پیش خواھید رفت.
حداقل در مورد من چنین چیزی رخ داده است.و ھر تریدر موفقی که میشناسم نیز چنین بوده اند.
راھھای متفاوتی برای تصویر سازی در زمانھای سکوت وجود دارد.( میدانم که در حال حاظر زمان سکوت مناسبی در ذھن ندارید…..میتوانید از دستشویی شروع کنید !!!
می توانید خود را در یک زندگی خوب تصور کنید… در حالیکه اطرافیان شما, شما را بعنوان یک تریدر موفق می شناسند و ھمگی درحال صحبت درباره شما ھستند.
این یک شروع بود. می باید که این تصویر سازی را بمرور گسترش دھید.
وقتی که یکبار از چنین تصویر سازی استفاده کنید , دیگر به احساسات خود اجازه نخواھید داد که شما را برای یک ترید اشتباه وسوسه کنند.
بالا کشیدن استاپ در مواقعی که بازار به نزدیکی آن رسیده است و جمع نکردن سود وقتی که سیستم شما از شما میخواھد, با تصویری که شما در ذھن خود ساخته اید ناسازگار است.
در نھایت اگر به این تصویر سازی ادامه دھید, به آن تصویرھا تبدیل خواھید شد.
حالا منطقی بنظر می رسد!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *