به به….تریدرھای با تجربه از تریدرھای تازه کار تغذیه می کنند.!!

اگر شما یک تریدر تازه کار ھستید می باید که وظیفه خود را انجام دھید. تریدرھای با تجربه این را می دانند و برای ھمین ما شما را بسیار دوست داریم .
به چارتھا نگاه کنید, رفتارھای یک کھنه کار را تقلید کنید. ھزینه ھای ھنگفتی بابت توصیه ھای تریدی به
سایتھای معتبر پرداخت کنید…..رویا پردازی کنید…..ولی خواھش می کنم به ترید خود ادامه دھید ,زیرا را که با ترید خود پول ھای خود را از جیبتان به جیب ما سرازیر می کنید.شوخی نمی کنم.
خب مسئله این است که شما نمیخواھید برای مدت طولانی یک تریدر تازه کار باقی بمانید؟
تریدر تازه کار چه کسی است؟
تریدر تازه کار, به نظر بنده, تریدری است که به تازگی ترید را شروع کرده و البته طبیعی است که اشتباھات یک تازه کار را از خود بروز می دھد ,ویا …. کسی است که پی در پی اشتباھات تازه کاران را تکرار می کند و ھرگز چیزی فرا نمی گیرد.
بیشتر تریدرھایی که من در طول ٢٢ سال تریدر و مشاور بودن ( سه سال را بعنوان تریدر تازه کار و ١٩ سال را بعنوان تریدر باتجربه ) دیدم ھرگز از حیطه یک تریدر تازه کار بیرون نیامدند.
پیشی گرفتن مشکل است. بله.
برای افرادی نیز غیر ممکن است. به اینکار خاتمه می دھند در حالیکه” فراریت بازار ” و یا” تریدرھای سازمان ھای بزرگ “را مقصر شکست خود میدانند.

بسیار خب. کلید و راه پریدن از حیطه تریدرھای تازه کار به حیطه تریدرھای باتجربه, نظم ذھنی شماست.
در حقیقت, تریدرھای تازه کار پس از مدتی تمرین از تکنیکھا و اندیکاتورھایی بھره می برند که تریدر ھای کھنه کار در اختیار دارند.
تفاوت در این است که تریدرھای موفق تحت کنترل اند.وتریدرھای تازه کار ,خیر.تریدرھای تازه کار توسط احساسات و ترس کنترل می شوند و ھرگز نیاموخته اند….و یا بصورت واقعی نیاموخته اند….. که ترید درمارکت ھمانند یک بازی ریاضی است.
و از تمرین و احتمالات و آمار تشکیل شده است. و شما می باید که شرایط را به نفع خود جمع کنید حتی اگر با صدماتی ھمراه باشد.
اگر شما سیستم خود را بخوبی بک تست کرده اید…. اگر شما توصیه ھای گذشته مربی خود را بخوبی زیر نظر گرفته اید… و آماده ترید ھستید…. تنھا یک کار دیگر لازم است که انجام دھید. از سیستم خود ھمانند یک مرد یخی تبعیت کنید.
اگر در یک پریود طولانی سیستم بدرستی کار نکرد, سپس سیستم را تغییر دھید. ھرگز از تعھد خود درباره سیستمی که برای تریدانتخاب کرده اید نکاھید.انجام تمامی این نکات بسیار سخت تر از گفتن آن است .
ترس و احساسات بسادگی بر ما غلبه می کند. ما انسانیم ونه ماشین.شما می باید که ذھن خود را تربیت کنید. درست ھمانند تریدرھای باتجربه.
آنھا ذھن خود را تربیت می کنند زیرا که می دانند رفتارھای عادتی ار طریق سلسله اعصاب در مغز نقش بسته شده اند…. وقتی کسی رفتارھای ضعیف ترید را در خود تشخیص داد ( و شما میدانید که چه کسی ھستید) تنھا کاری که لازم است انجام دھداین است که ذھن خود را تربیت کند و سلسله ھای عصبی جدیدی را جایگزین سلسله ھای عصبی پیشین کند.این علم است, دوست من, فقط علم.
یک سیستم ترید خوب و یک توانایی ذھنی برای اجرای سیگنال ھای سیستم , از ابزارھای یک تریدر با تجربه است. در حقیقت بیشتر تریدرھای باتجربه این را به شما نمی گویند. چرا؟به به, به به !!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *